" A year from now you may wish you had started today "

07 November 2010

LAMA TAK UPDATE BLOG

Salam.Aii,dah lama xupdate blog aku ni.Mungkin sibuk sangat kot.Lagipun xde sape2 nk baca so xde la semangat sangat nk publish post selalu.Internet pun baru2 ni je pasang.

 Sedar tak sedar dah dekat 50 hari aku di bumi Mesir.AlhamduniLLAH semuanya baik sahaja.Kuliah 5 hari seminggu,so dapatlah berehat dan mengulangkaji pelajaran pada hujung minggu.

 Oh,lupa pula,aku tukar nama blog kerana merasakan nama yang lepas cam xkomersial la pulak!hi hi....Harapan aku agar dengan nama blog yang baru ini aku akan lebih aktif untuk 'update'.
Share:

4 comments:

  1. hihihihiihi best pulak baca entry zaman dulu2 hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..ya ke..sila la baca cik elina..

      Delete
  2. jangan2 athiqi ni kenal dengan tunang ika, dia pernah belajar di mesir juga aahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya ke ika? tunang ika dah abis bljr ke? dia bljr kt mana kt mesir ni?

      Delete