" A year from now you may wish you had started today "

16 January 2011

Hujan batu d negeri orang,hujan permata d negeri sendiri.

Hari ni dah masuk 17/1/2011.Tup tap,tup tap,pejam celik,pejam celik, dah dekat 4 bulan aku berada di negeri orang.Ada rasa rindu la plak kat tanah tumpah aku,yeah!Bila duk berjauhan daripada negara sendiri barula dapat rasa betapa beshnya negara kita kan....Aku xpasti samada negara orang xbesh or Malaysia yang besh...Tp aku rasa cam dua2 la...


(cantik x background kat tempat tinggal aku?)

  Aku dah mula terpikirkan apa aku nak wat nanti aku balik Malaysia nanti...he he he...cam dah plan baik punya dah nk balik ni!!!hu hu hu...nanti aku ingat nak bawa family aku g makan la,pekena nasi belauk pagi kt Mak Nah,fuuuhhhhhhh...mesti besh giler kan...aku nak makan 3 bungkus kalau boleh...he he...rindu nasi belauk la...Then aku ingat nak g makan rojak ngan kawan2 aku sambil lepak tepi pantai d waktu malam sambil diterangi cahaya bulan purnama dan suara nyaring cengkerik menyanyi...masyukkkk.....

Lagi,aku nak pekena cendol kat Wakaf Mek Zainab,kat kedai Pak Cik Abu...Besh kedai dia,bawah pokok besar...Wakaupun harga cendol dia mahal,tapi kira ok la untuk tenangkan pikiran...woow...besh la...Leh rilek2 kan...aku suka rilek2 ni...xnak rush sana sini...tenang aje....tp kat cini nk carikan tempat yang betul2 leh wat aku rileks memang xde la...

  Apa2 pun aku kena lulus lu lam exam ni...lam sebulan lagi mid year dah...then bulan 5 final dah...perjuangan aku kat sini mesti aku menangi dulu,baru aku leh balik ke kampung halaman ngan gumbira!yes!ngan gumbira!doakan aku ya...
Share:

0 comments:

Post a Comment