" A year from now you may wish you had started today "

08 January 2011

Mintak maaf yer...

  Erm...selepas kenang punya kenang...fikir punya fikir...renung punya renung...memang banyak dosa dan salah yang aku dah buat kat semua orang...banyak sangat hati yang aku permainkan ..ramai sungguh yang terasa ngan kata-kata tajam aku ni...ceewaahh...banyak juga janji manis yang aku tak tunaikan....banyak tol kan salah aku?tapi apa yang aku mampu buat?kalau la aku dapat undurkan masa,dah tentu aku baiki semua kesilapan yang lalu...

  Kalaulah aku dapat kembali ke masa lampau,mesti aku takkan gaduh ngan sape2,takkan wat hal yang bermasalah,takkan jadi budak nakal...takkan aku biarkan kawan2 aku pergi tinggalkan aku.. takkan..takkan..takkan...



  Kalau aku jadi baik dulu,mesti aku takkan kehilangan kawan kan,tapi ....erm...aku dah tahu aku tak dapat undurkan masa,tp at least la,nape aku xleh minta maaf kat diorang???aku ego sangat ker???bukan sebab aku ego,berkali kali dah aku mintak maaf tapi pastu berulang- ulang pula kali buat kesalahan yang sama...so kalau aku mintak maaf buat kali terakhir,diorang akan maafkan aku tak???

  Lagipun aku tak nak nati kalau aku g mintak maaf ,lain pulak hal yang jadinya...ermm...aku pun tak tahu apa yang perlu aku buat..memang banyak salah aku pada kalian...so,kalau aku nak jadi kawan korang,buat kali terakhir,boleh ke?
Share:

0 comments:

Post a Comment