" A year from now you may wish you had started today "

06 March 2011

BBQ kat umah cik yah!

aktiviti ; BBQ
masa ; malam Isnin
peserta ; family che yah ngan family aku serta cik su & tok ayah
tempat ; umah cik yah la!

Ha ha ha...Aku paling suka BBQ tau,first sbb leh makan ayam bakar,sotong bakar,ketam bakar,ikan bakar dan semua benda bakar yang lain..memang besh!pastu leh lepak2 & borak2 ngan keluarga,sempoi & rileks...Paling besh bila masing2 tunjuk kepakaran & skill time duk bakar ayam tuu,pastu mula la ayam hangus!kuang kuang kuang...Nasib baik la ada aku yg berpengalaman & bergaya ni berjaya menyelamatkan ayam & haiwan yang lain drpd terus menjadi hitam...ha ha ha ha...


cool x aku?(perut lapar time ni!)
rileks je walau api marak
dgn cool aku menyelamatkan keadaan
sape2 ckp ni ayam black pepper mmg nk kena penampau la..ni ayam BBQ la!


 Walaupun pada kali ni peserta yg terlibat xramai,tp at least leh la jgk kami duk makan bersama2,bukan selalu leh macam ni doe!Tambah2 lak sepupu aku ramai yang dah keje,lagi susah nnk jumpa yang dah kawin...Bercakap ttg kawin,jangan duk tnya bila aku nk kawin,sbb nati mama aku bagi pelempang ala2 Jepun kat aku..Ari tu dah hampir benjol kepala aku bila mama aku mengeluarkan skill 'tomoi' ala2 Ongbak bila aku menujukan soklan ttg kawin...aku juz tanya time 2,bukan tol2 nk kawin ag pon...

  Apa2 pun,tq utk cik yah krn jemput kami makan bersama!Oh yeah rock cik yah!



Share:

0 comments:

Post a Comment