" A year from now you may wish you had started today "

01 March 2011

ciss...ciss...ciss...dan ciss lagi!!!tapi yeay!

hA hA hA hA...nape aku ketawa ni?dah giler ke?sewel?tajuk cam marah tapi ketawa lak...ore kelate kato xsegar...sebenArnya,sEmalam ada 2 peristiwa penting yang terjadi..1 peristiwa sedey,1 ag yang gumbira...mAna sAtu akU nak bagitaU lu???

  KalaU nAk ikut kRonologI perIstWa gumBira lu la...ha ha ha...tikeT rm25x3 yang aku beli tuk tgk Kelantan vs N9 berbaloi doe pas The Red Warriors menang 3-0!!!!yeay!!!walaupun main cam hampeh at first half,tapi second half main memang first class la!Paling aku respek Idlan Talaha yang score 2 gol,& pemain pertahanan kanan Duadsu Jamaluddin yang main memang power giler wa cakap lu...Tambah manis pada petang tu aku amik tiket ngan Daudsu sendiri doe..ha ha ha...tQ byk2 abg Mat,u are da best!


  Yang xberapa manis pastu ialah aku yang kena belanja tiket kat abe aqil & abe paeh...tapi xkisah la janji menang...tapi jadi manis pastu plak bila kitaorg g pekena kopi & roti bakar kat otai kopitiam kat kota bharu ni,White House...walaupun harga kat sana mahal bagai nak rak,abe aqil dan aku menghela nafas lega selepas abe paeh yang belanja...ha ha ha...


  Balik rumah pas tgk tv jap,aku tido utk bgn qiammulail pada pukul 4 pagi...bukan untuk solat tahajjud mahupun membaca al-quran,tapi utk tgk MU lawan la plak!!!lawan chelsea lak tuh....mula2 tgk Rooney gol memang lawa..tapi pastu kena bubuh 2 kat chelsea...hampeh tol...aku letih2 bgn malam bersengkang mata,kalah la plak...nasib baik xkena bayar tiket...apa2 pun kedua2 team aku,Red Devils & The Red Warriors dua2 pon masih di puncak liga masing2..terima kasih atas sokongan aku yang membuatkan korang mendahului liga masing2...ha ha ha...


(ko yang main paling hampeh semalam,jgn ingat aku xtau..)
Share:

0 comments:

Post a Comment