" A year from now you may wish you had started today "

07 March 2011

Kepala Pusing

Susah tol la...aik..macam penah dgr je dialog ni,aaah memang pon sebab aku ada masalah sama yang mengundang diri ini..Mungkin kali ni lagi rumit!Susah la kalau camni..aku ingat semua dah makin pulih,tapi jadi makin teruk lak...gettin' worse omputih cakap...

  Aku kalau boleh nak je ulang ke masa lampau biar aku xwat hal yang menyakiti hati orang ni,bia xde orang yang rasa nak bunuh aku cam skang ni!Tapi aku mmg xleh nak wat camtu kan..Nak xnak aku kena la hadapi konflik ni sorang2...Aku ingat ngan aku menjauhkan diri ngan diorang semua keadaan leh baik ngan sendirinya,tapi aku silap la,xde ape lam dunia ni yang otomatik jadi okay...kena ada tukang yang baiki,tapi aku ni lebey kepada tukang perosak!...

  Yang sorang ni ok,yang sorang ni lak yang xokay2..Aku pon xtau la nape,& apa masalahnya..Memang salah aku,tp xleh ke dia juz tumpu kat pelajaran dia,kejar cita2 dia,jadi seorang yang berjaya..Kenapa nk rumitkan keadaan kan..Last2 byk pihak pula yang terlibat..& skang jadi makin rumit & bertambah rumit..Kalau xdiselesaikan ngan cepat makin rumit & lastly booommmm !!

  APa2 pon sekang ni aku memerlukan semua orang untuk jujur kt aku biar aku leh pk solving terbaik utk kebaikan bersama..Jgn masing2 duk senyap & pendam,nati aku jgk yang susah...Soal nk jaga hati pihak lain letak no 2 la bro,yg penting kena jujur k!

  Paling xbesh lam hal ni bila dah membabitkan kawan rapat aku,ni yang aku hangin satu badan ni bro!Apa hal la...Menyemakkan kepala aku jerr...Ish!
Share:

0 comments:

Post a Comment