" A year from now you may wish you had started today "

06 March 2011

Susahnya...

  Susah nak bagi semua orang paham kan..Tambah2 kalau kita buat sesuatu untuk kebaikan mereka ngan mengenepikan kepentingan kita semata2..Tapi mungkin mereka xpaham kan?Mungkin mereka pk yang kita buat keputusan tu sbb dah menyerah kalah or sbb ada kepentingan dr...

  Aku jarang benar buat keputusan yg berpandukan kebaikan org lain semata2 ( mungkin xpernah),dan lagi xcaya bila aku mengenepikan semua kepentingan aku semata2 utknya..Kalau la dia tahu aku buat semua ni utk dia...errrmmm...Mungkin 1 ari nanti dia akan tahu nape aku buat semua ni...

  Aku juz arap dia epi & jgn sedey2 la..dia memang baik,sgt2 baik..& aku xpk yang ak leh jumpa yang lbh baik cam dia ag.. aku ni je yang jahat , aku yg pk aku leh kawal keadaan time 2..mf byk2...aku buat utk ko..
Share:

0 comments:

Post a Comment