" A year from now you may wish you had started today "

12 June 2011

Pertama sekali aku nak mengucapkan selamat pengantin baru kpd abg aku,abg aqil yang selamat diijab kabulkan pada mlm semalam..Majlis akad selamat dengan sekali lafaz...COngrats yup..semoga berbahagia dunia akhirat dengan kak anis..



  Walaupun aku xdpt berada di sana,tp aku ttp tumpang gembira utk dia...Dah bertambah sorang lagi dalam keluarga kami,alhamduniLLAH..Pasni aku pikir la,memang dah xleh la nk gurau cam dulu2 ag ngan abg Aqil,sbb dia dah jd suami org...Nasib baik la aku masih ada sorg adik yang leh aku wat kawan ag..he he he..

  Apa yang aku tabik spring kat Abang Aqil ialah kisah cintan dia ngan kak Aniss yang bagi aku mmg cam dalam cter melayu pon ada...Ye lah,mana tak nya,Abg Aqil n Kak Aniss dah bercinta sejak mrk tahun pertama kat UiTm kedah dulu..Time 2 mrk baru 18@19 thn!Then berlanjut sampai diorg wat degree kat Puncak Alam..Pas 2 tahun abis belajar n masing2 keje leh lagi bertahan...Ops..lupa lak...Kak Aniss ni org kedah,so mrk bercinta jarak jauh n xjumpa 2 tahun pas menamatkan pengajian..

  Memang gua respek lu la bro,setia kepada yang satu selama 8 tahun then kawin...memang aku kagum la ngan abg aqil sbb dia mmg setia tahap dewa..apa yang dia nak sampai bila2 benda 2 la dia nak..aku?aku ni umur 20 pon xde aweks lagi...biar la dulu,aku lg suka single,xde yang mengongkong aku..lagipn aku rasa kalu aku ada aweks aku xdpt tumpu sgt pada dia sbb aku lg minat belajar...<ye ke?ke sbb xde org nak??>...ha ha...

  Apa2 pon to Abg Aqil n Kak Aniss semoga berbahagia ke anak cucu...

p/s; paling sedih sbb xdpt makan kenduri..waaa....waaa...
Share:

0 comments:

Post a Comment