" A year from now you may wish you had started today "

23 July 2011

Malaysia Hampeh!



Walaupon kitaorg kat cini xde tv tp punya la semangat nk tgk Malaysia vs Singapura...last2 suma pakat tutup internet utk reserve kt satu laptop je...semata2 utk tgk Malaysia kena tibai 5-3...hampeh tol la Malaysia...ada ke sampai kena 5...buat malu jer....

  Apa yg aku duk prhatikan,bukan setakat defenders,tp strikers pon semua hampeh2...apa la diorg ni main bola cam xnak main jerr...kalau xnak main ckp la awal2,wat menyusahkan org jerr,ramai lg pemain yg best2 leh main la...geram tol aku tgk...mujur xpecah laptop aku karate...

  Peluang 1 on 1 pon xgol,memang hampeh...lg 2 plak Malaysia xpegang bola pon,asyik pemain Singapore je yg masuk penalti box Malaysia...Masalah utama ialah pemain kita xnak kejar bola,dah la kalau boleh asyik main bola lambung jerr...lambung lak ntah g mana2...cam kampung la main...aku ingat budak2 kampung main lagi syok arr...

  Apa2 pon aku arap la Rajagobal tlg la wat sesuatu..centerback yang bangang 2 leh la ganti tmpt org lain..main ke tdo xtau la..letak la Farisham..aku mintak dia main bkn sbb dia main kelantan semata2,tp sbb dia main besh...then right back nape xletak Daud Su,dia leh main overlap tau...apa la Rajagobal ni...pemain tengah paling hampeh Amar Rohidan,ntah apa la main..letak la Shakir Shaari..lagi satu main tolol ialah Amirul Hadi,ntah pe2 la..paling malas kejar bola...camne la org minat dia main...Ashaari aku rasa 10x lagi besh dr dia tau...



  Pemain no 9 ntah ape nama aku xtau la...main paling teruk!!Nape xletak Badrol Bakhtiar,mamat Kedah ni main punya la rajin...tolongla...arap timbal balik kat Bukit Jalil , Malaysia leh bg tentangan sebenar...Kalau x,tukar coach lg la jwbnya...ntah pe2 la..

p/s ; Hidup FAM rasuah ngan Timb. Pengerusi yang kuar masuk kuar masuk...
Share:

0 comments:

Post a Comment