" A year from now you may wish you had started today "

27 July 2011

Semalam Aku Bermimpi...



ermm...semalam aku mimpi tau...aku berada di tengah2 taman bunga yang indah...taman 2 penuh ngan pokok2 bunga berwarna merah jambu..comam sungguh...then kt kanan n kiri aku ada 2 taman yang sungguh indah jugak...dan ada ramai orang di kedua2 taman tu...

  Tetiba terdetik di hati aku nak g kat taman di sebelah kiri tadi ...aku lihat sangat ramai ada kat taman 2..banyak sangat2 buah-buahan yang ada kat taman 2,ada buah mangga,apple,anggur,buah yang aku xpenah tgk pon ada gak...di setiap belah tgn orang2 di sini trdapat chopstick sepanjang 1 meter !!...mrk di dalam taman trsebut tidak dpt menggunakan tgn mrk utk makan buahan trsebut melainkan dgn menggunakan chopstick trsebut shj...ttp...mrk tidak dpt makan krn chopstick itu trlalu panjang!!bila hendak makan buah akan jatuh krn susah utk suap ke mulut mrk,sbb chopstick 2 trlalu pnjang!...akibatnya mrk menangis...menderita kelaparan...terseksa...

  Oleh krn aku xthn tgk mrk aku brlari utk ke taman yg di sebelah kanan...eh...taman ini juga sama dgn taman di sebelah kiri td...ramai sungguh orang yg ada,buah2an pon sgt byk di cini...mrk juga debekalkan dgn chopstick sepanjang 1 meter di setiap belah tgn mrk...ttp...mereka dpt makan buahan itu,kerana mrk suap menyuapi antara satu sama lain...mrk gembira dan bahagia....~ ~

  Then aku trjaga...aku xpasti nape aku leh mimpi cm2...tp mesejnya sgt jelas..kita akan bahagia bila kita memberi dan menerima...adakah cinta juga begitu?aku pikir sgt besar kemungkinannya...walau aku xtau ag apa 2 cinta,tp aku rasa 1 ari nanti aku akn paham...
Share:

0 comments:

Post a Comment