" A year from now you may wish you had started today "

15 August 2011

cAs pOsItIf & cAs nEgAtIf = lElAkI & pOmpUaN





apa hal ngan tajuk aku ni?he he..sebenarnya aku nk tunjukkan persamaan antara hukum alam..sama gak ngan cas iaitu kita ada cas positif & negatif..xde benda yang tak bercas ( ada yang dipanggil inert tp terlalu cikit,so juz abaikan)..sama gak ngan manusia,juz ada pompuan & lelaki..




  Cam kita sedia maklum,cas yg berlainan akan menarik sesama mrk,dan akan menolak jika sebaliknya..apa yang aku cuba sampaikan ialah bukan sahaja lelaki minat kt pompuan,tp lebih dr itu..aku nak bagitau yang pompuan or lelaki lebih cenderung kpd pasangan yang mempunyai karakter yg berbeza dr dia!

Tapi jgnlah kita amik kira benda yg asas cam kalau lelaki ni baik bukan bermaksud dia suka kat pompuan jahat...benda asa cam baik,setia,penyayang semua 2 msti la kita nak kat pasangan kita kan...yang aku nak kongsi ialah apabila ia membitkan character or attitude...contoh aku amik ; ( aku wat contoh pompuan sbb senang nanti lelaki nak mengorat..he he )

1 ) pompuan yang suka bercakap,suka lelaki yang suka mendegar.(sebaliknya)

2 ) pompuan yang suka memasak suka lelaki yang hanya tau makan.(sebaliknya)

3 ) pompuan bising suka lelaki yang senyap.(sebaliknya)

4 ) pompuan yg kuat shopping suka lelaki yg xminat shopping tp yg juz teman dia shopping.

5 ) pompuan mmg jenis yg tak ttp pendirian sbb 2 pompuan mmg suka lelaki yg ttp pendirian.

6 ) pompuan mmg jenis emo kan,sbb 2 mrk suka lelaki yang cool ( cool cam aku la 2..he he)

7 ) pompuan yg minat cerita romantik suka lelaki yg minat cerita ganas2..

ok...kita tgk pandangan lelaki lak k..

1 ) lelaki xsuka pompuan yg minat bola,walaupon lelaki selalunya die hard fan bola

2 ) lelaki xsuka pompuan yg hooha hooha walaupon diorg mmg bising jer

3) lelaki xsuka pompuan yg mkn byk walau diorg makan 3 pinggan setiap kali

4) lelaki xsuka pompuan yg main sukan walaupon lelaki 2 kapten pasukan bola sepak

5) lelaki selalunya minat kaler cam hitam,biru tua,tp lelaki suka bila pompuan 2 minat kaler lembut2 cam pink,peach..

6 ) lelaki xsuka pompuan bwk keta laju2 walau diorang sendiri bwk keta mengalahkan Alonso

7 ) lelaki xsuka pompuan yg menonjol,berlainan ngan pompuan mmg suka lelaki yang paling menonjol,cth ; kapten pasukan bola sepak,ketua pelajar,pelajar genius

p/s ; tu la serba sedikit tips dr aku...ntah tol ke x...tp aku percaya semua benda lam dunia ada kaitan ngan hukum alam..so selagi teori 2 betul selagi 2 aku xsalah kan?



Share:

0 comments:

Post a Comment