" A year from now you may wish you had started today "

10 August 2011

kawan ku = biskut tawar

kawan ni boleh diibaratkan cam biskut tau x...ada cam biskut almond london,rasanya manis jer...boleh diharapkan time susah & time senang apatah lagi..ada jenis biskut tart nenas,kdg2 sedap jer tar yang dibuat,kdg2 masam...cam 2 gak kawan jenis biskut tart nenas,kadang2 leh mintak tolong,kadang2 tak tertolong..

  Yang aku hangin satu badan ialah kawan jenis biskut tawar..hah!yang ni kawan yang paling hampeh...cam biskut tawar,nama kawan juz sekadar kawan jerr...tp fungsinya bila kita diperlukan jerr...ciiisss...kawan jenis biskut tawar ni memang xleh diharapkan...aku balik dr jauh bkn apa bro,tp nk la jumpa kawan2 lama nk lepak2...tp ada sorang kawan aku ni punya la bz mengalahkan Perdana Menteri Pak Najib!sepatutnya dia la yang ajak aku lepak sebab aku kan balik dr jauh,tp small matter jer bila aku ajak pon...yang jadik masalah bila aku ajak jer ada meeting la,ada keje la,ada projek juta2 la...paling aku hangin bila ajak aku utk bincang suh aku join masuk bisnes t**o* dia ada aje masa...

  So dia nak jumpa aku semata2 nk suh join bisnes dia,bukan semata2 nk tnya kabar or borak...kawan ape ke nama cm2 nyer????pergi mam tuuuuttt la ko....

haa...ni la nak kenal biskut tawar...kawan jenis biskut tawar pon ada...


p/s ; dah kawan 7 taun bro,sejak sek ag...tp ko anggap kitaorg cam apa??pikir la balik bro...kitaorg muka je ganas2 tp bila kwn lama wat camni sedih gak bro...pikirla...
Share:

1 comment: