" A year from now you may wish you had started today "

13 August 2011

nAper aKu tUliS blOg?

hAAH la...nApe aku tulis blog??

  • bukannya aku aku dapat duit pon ngan tulis blog??
  • blog aku isinya xbesh sgt kan,lg tepat tulis ntah apa2 kan??
  • blog aku ni bukan ramai sgt org baca,dah 2 watpe terus menulis??
  • blog aku bukan famous pon,bazir masa jer terus menulis!
he he..nape aku ni..dah nk delete account ke??xla..aku bukan jenis ssorg yang mudah ptus asa..abis nape aku melenting ni?aku bukan melenting cuma kdg2 org tanya nape la aku tulis blog yg ntah pape ni...so ni JAWAPAN aku..



     @-> aku tulis blog bkn sbb nk dapat duit la bro..kalau nak dapat duit aku xpyh aku tulis benda2 ni semua,baik jual air or t-shirt...

     @-> besh ke xbesh ke 2 semua rasa org lain..ni blog aku,semua cerita psl aku n apa yang aku suka..so,mestila aku suka ngan apa yang aku suka kan..org lain suka or xsuka aku tak amik pusing pon as long as aku suka

     @->xramai yg baca? biar la..aku tulis ni semua bkn nk suh satu dunia baca...xde paksaan...juz aku suka bila aku dpt tulis lam ni bia xde sapa yang baca pon...

     @->famous?lansung aku xamik peduli lam hal ni..ni kan blog aku,blog aku ni berasaskan diari...aku letak kenangan2 aku lam ni utk diabadikan..bila aku nk recall balik kenangan2 dulu aku cari lam ni jerr sbb xhilang kan...bg aku kenangan merupakan pengalaman...n pengalaman lah yg mengajar kita...

p/s ; aku akn menulis lam blog ni sampai la satu ketika time aku dah xde..time 2 bukan aku dah yang baca diari aku ni,orang lain la plak...hiii...

Share:

0 comments:

Post a Comment