" A year from now you may wish you had started today "

21 September 2011

pEnim + bOrIm = cAkAP mErapU sEnsOrAng....

  

  adoi...borim giler la rasa malam ni..sbb 2 la aku rajin menaip ni...cam luahan perasaan la..then bila aku borim camni mula la aku cakap ntah apo2 ntah...2-3 ari ni aku penim tol la bila memikirkan arah hidup aku..nak kata ekonomi aku gawat,aku pikir ok je,terkawal je..nk kata aku bimbang study jauh sekali sbb aku ngah cuti skang tngu nak msk 2nd year jer...nak kata aku xminat ngan apa buat mmg jauh sekali sbb aku mmg nk jd doktor..ke aku ada gaduh ngan sapa2 ni??xde la..aku xde gaduh ngan sape2 pon...aku mmg xmnt gaduh ngan sapa2 la...

  baru aku tau...aku masih la gagal...sejak dl ag aku gagal lam hal ni...aku xtau nape bila aku pikirkan hal ni aku terus jam..kepala otak aku jadi xleh pikir n xdpt jln penyelesaian..sbb dah lama aku gagal lam hal ni...aku gagal dalam bercinta...errmm...maaf...asyik ckp sal ni jer kan...tp cam aku cakap dl aku bkn muda ag,dah 20..even masih study aku ada hak nk cakap sal benda ni kan...lgpon ni kan idup aku...

  mmg masalah ni bg aku sgt kronik..bkn sbb aku mudah putus asa...aku bukan jenis manusia yang cpt putus asa lam apa yang aku lakukan..tambahan aku ni sejak kecik lagi dilatih utk mendapatkan apa yang aku inginkan xkira betapa susah or besar risiko yg perlu aku hadapi..tp masalahnya dlm hal yang aku hadapi ni xde penyelesaiannya!! 2 yg buat aku penim ni...

  susah betul la bila soal membabitkan hati pompuan ni..ada masa aku rasa cam fed up je..ntah apa2 la pompuan ni..klu suka aku cakap la suka..kalau benci cakap la benci...abis cter...masalahnya aku dah tunggu dia 2 tahun..apa lagi yg dia nak aku buktikan???adoi...juz cakap la yg dia nak aku tunggu dia lagi or x...nati aku cari kang senang gak...tp kalau la masalah ni leh selesaikan semudah 2...kalau la hati aku ni leh suka kt pompuan lain sekelip mata je kan senang,selesai masalah..tp 2 la!aku xleh suka kt pompuan lain sama cam aku suka kat dia...aku xtau nape,tp aku suka kat dia jer sejak 1st time aku tgk dia..aku pon xtau apa yg besh sal dia,n kalau tanya aku apa yang spesel sal dia,aku rasa aku xleh jwb la...aku cuma suka kt dia...

  tp 2 la...dia jual mahal ngn aku...ai 2 dia bgtau dah ada org lain...then ckp xde lak...cuba la jujur ngan aku...aku penim la ngan dia ni...aku tol2 serius ni...lam hidup aku xpenah serius camni tau...so kalau dia ada terbaca la,aku nak dia tau aku tol2 suka dia..tp jgn harap la dia nk baca,bg dia suma ni waste of time jerr...biar la aku sensorang merapu kalau camni...

  ko tau x apa yg plg xbesh bila masalah camni?masalahnya ialah pada aku sebab aku suka dia n xleh suka kt ore len kecuali dia ..n penyelesainnya berada kat dia sbb juz perlu suka or benci aku...n lagi rumit bila aku xleh berputus asa utk wat dia suka kt aku...yess!!!masalah kan???ni la susah jadi org baik ni...kalau dulu time aku jahat xde lak masalah ni...ha ha ha...so,perlu ke aku jadi jahat balik???jeng jeng jeng...
Share:

0 comments:

Post a Comment