" A year from now you may wish you had started today "

27 November 2011

sO fAR sO gOOd

aii...lama giler xpost kt blog ni ya...nasib baik la xexpired...bkn apa,mula2 sampai kat cini ( pas balik cuti kt malaysia 2 bulan ),internet xde la...then sibuk duk kemas rumah sbb kan baru pindah umah..sibuk duk cat bilik n ruang tamu...ye la,sbb umah aku ni cam penjara,misteri jer mula2 kitaorg sampai...he he...

  Mula2 tgk umah baru kitaorg agak terkezut la sbb dgn seleraknya,ngan byk sarang labah2,sisa2 makanan kat lantai.dinding kotor n so on la...tp skang umah kitaorg dah cantik thp gaban dh ..ha ha...apa yg besh sal umah baru aku ialah ada 5 bilik,so sebilik sorang dpt..xpyh nk gaduh2 dah...masing2 berpuas ati ngn apa yang ada...1 ag dapur kitaorg luas..hi hi...leh masak besh2 pasni...

  Apa yang paling besh ialah bilik aku mantop giler beb...hu hu...bilik paling belakang n paling misteri aku kira..tp aku bukan penakut so xperlu la nk kecoh2 kan...hi hi...aku sengaja pilih bilik bilik ni sbb aku mmg suka suasana bilik yg tenang,n aku suka menyendiri n privacy..hu hu...so senang la aku nk wt keje apa2 pon tanpa perlu mempedulikan anasir2 luar yg mengganggu..hu hu...

  Mula2 sampai byk gak kelas aku ponteng,he he...enjin lambat panas la katakan ( sebenarnya malas ) hu hu...skang aku dah rajin g kelas...yang paling malas ialah bangun pagi..aderkk...bgn pg mmg menyeksakan batin aku..dah la musim sejuk,mmg syok lam selimut tau...ha ha...

  Apa yg besh sal musim sejuk ni ialah off cuz la udara yg nyaman,n nyamuk n lalat xde...so aku leh tido ngan penuh rasa tenang,chewahhh..apa yg xbesh ialah siang kejap sgt lorr...ya la korang bayangkan,pg aku bgn kul 9 aku g klas...klas abis lam kul 3...balik umah then kul 5 dah maghrib dah,dah malam!aisey...sempat pon main bola kejap jerr...cm vampire lak jadinya aku ni...hu hu...apa2 pon so far so good...keep in touch!
Share:

0 comments:

Post a Comment