" A year from now you may wish you had started today "

02 January 2012

Baca Buku Banyak2 Tahun ni...



Baru 2 hari tahun baru membuka lembaran kan...bukan main bersemangat lagi aku nak teruskan azam aku..ha ha...tapi takut mula2 je la,he he...mintak2 istiqamah tahun ni...hu hu...

  Azam aku tahun ni mmg nk baca buku byk2,n aku dah ada source utk pinjam buku..ha ha...2 yg semangat giler 2...huuu...source aku ialah melalui Klab Membaca Zagazig ; iaitu klab yang ditubuhkan yg berperanan ala-ala cam library la..klab ni bg kitaorg saling exchange buku masing-masing...

  so xde la borim kan...apa yang lg besh sbb admin klab ni ialah kwn aku gak,so mmg mudah la urusan aku...huuu...tp aku kesalkan pas setahun duk cini baru aku tau kewujudan klab ni...hii...kira ok la sbb bkn tahun akhir ag pon..hiiii..

  lagi satu apa yg besh ialah bkn buku shj buku medic yg ada,tp yg bergenre lain byk ada!dah jenuh aku belek buku kuliah tiap2 hari...so nk jgk baca novel ke,sejarah ke,hiburan dan x ketinggalan ttg agama...yeah!

p/s ; dah mintak pinjam 2 buku...esk dpt la kot...aku nak pinjam 3,tp limit 2 je bg satu2 masa...cisss...
Share:

0 comments:

Post a Comment