" A year from now you may wish you had started today "

09 January 2012

erti Bahagia ...





orang kata kita bahagia bila kita banyak duit,
aku kata aku bahagia bila dh ada keluarga tercinta n kawan2


orang kata kita bahagia bila kita ada pangkat besar,
aku dh cukup bahagia bila aku tau keluarga aku sygkan aku


orang kata kita rasa megah bila dpt pecahkan rekod itu dan ini,
aku pula dah cukup bangga bila dpt buat mama aku gembira n senang ngn aku,


orang kata kita bahagia bila ada makwe yang cantik,cun melecun,
aku pula dah cukup suka bahagia sbb ada adik kesayangan aku,


orang kata kita bahagia bila dapat makan makanan mahal2,
aku dah bersyukur sgt bila dpt makan,tambah2 bila dpt makan semeja dgn keluarga tercinta,


kata org siapa yg ramai kawan dialah plg famous,
bagi aku sahabat aku yg 5-6 org ni pon dh ckp,leh mtk tlg,leh bawa ak g klinik klu aku sakait,bg nasihat time aku tersesat,


p/s ; di mana terletaknya kebahagian? di minda yg selalu berfikiran positif,dan di hati yg selalu bersyukur..

Share:

0 comments:

Post a Comment