" A year from now you may wish you had started today "

23 April 2012

LuAhAn hAti ; biLa LapAr mEnjElmA..

perut keroncong..seakan2 ada pemuzik di dalamnya...


makanan pula tiada di dapur...dalam peti pon ayam goreng sudah abis...


oh...mungkin roti saja malam ini utk aku? disapu dengan peanut butter dan coklat?


ku buka laci di mana ku simpan roti keping sbb xnk bg kucing 'pau'..


ku amati...ciss! dah berkulat pulak roti ni...baru 3 ari beli...aduh...separuh pon xabis lg...membazir..


perut ku terus bernyanyi minta diisi...


aku xde pilihan lain..


aku menuju ke bilik...ttp bkn bilik ku..


"Acap...ado megi?aku nak 'pau' so nih...he he "...Bukan sahaja megi ,malah telur jgk ku pau...






Megi pon megi lah...janji xlapar...hua hua..makan megi aku malam ni...sodap jgk!
Share:

0 comments:

Post a Comment