" A year from now you may wish you had started today "

02 February 2013

LuAhAn hAti ; mUngKinkAh..?

Aku tak paham tol ngan diri aku skang ni...ada perubahan ... Badan2 aku sakit2 kt sendi..Sakit kepala...Pastu mimpi yang bukan2,tp xde la teruk sgt mimpi aku cuma bila aku bangun aku rasa penat sgt..contoh cam aku mimpi aku berlari , aku bangun penat giler cam betul2 berlari!

Pastu lak reflex aku makin cepat...pernah aku tertolak cawan kopi atas meja,tp cepat je aku sambut sebelum jatuh atas lantai...tapi yang aku tensen ialah aku asyik sejuk je,kena pasang heater 24 jam..amik wuduk pon bukan main sejuk..plg dasyat aku lapar je memanjang..tp bila makan xselera sgt pon..

aishh..pelik2..plg aku xtahan malam xleh tido..bawak ke subuh pon mata ni xleh tutup lagi...tp bila matahari naik aku rasa ngantok tahap gaban,pastu mula la tido sampai kul 12..

musykil tol la..tp aku rasa..aku dah jadi Vampire!Mungkinkah...??
Share:

1 comment:

  1. awat jadi lagu ni lak tiqi..bahaya tol ar awk nih..pi check apa yg putus..hehehe

    ReplyDelete