" A year from now you may wish you had started today "

18 February 2013

LuAhAn hAti ; pEsAnAn dAri kAwAn Utk kAwAn

acap ngn gaya cool dia

 Kwn aku si acap ni katanya nak tulis blog jgk..tp dia xtau nk mula drpd mana...aku yg xberapa power ni pon bkn layak sgt nk bg tips..tp iklas aku ckp kt dia ' kita menulis apa yg kita nk tulis,bkn apa yg org nk baca'..

yang dia duk pening sgt sbb xde gambar katanya,no hal je benda cm2...kita masukkan apa yg kita ada dl,then slow2 ada la gmbar 2..apa yg penting ialah our first step a.k.a langkah pertama..xde org kisah langkah pertama kita cacat or cela,sbb kita akn belajar kemudian...

Aku cakap lg kt dia ' kita menulis benda yg ikhlas dan lahir dr hati kita,sbb benda ni akn mencerminkan peribadi kita..dan jgn cuba jd diri org lain or apa yg org lain nak kita jadi..juz jd dr kita sndiri itu yg penting'..

pape all da best cap,steady..jgn hangat2 taik ayam ya..hehe...


p/s ; aku ada utk guide ko..kita belajar sama2,no hal je..


Share:

2 comments:

  1. meh nak tolong ajarkan si acap..hehehe..blog kite jiwa kite hantam jek..janji kita yg tulis kan.gud luck 2 acap..xpo blajo kat prof tiqi nih dia dah power berblogging..ngeh3 :-)

    ReplyDelete
  2. he he..2 la kena mtk tlg eyfa yg ajar pasni..he he

    ReplyDelete