" A year from now you may wish you had started today "

06 December 2013

fOtO mOto * niK amAnda *

alhamduliLLAH bertambah anak buah aku..dah dapat adik la Adele,xleh manja2 sgt dah sbb dah ada adik...hehe...

amanda ngn mama nya...
abg azrai ; bertambah duit susu...huhu
amanda ; xpe papa,rezeki pon bertambah..amin

kak adele ; hehe...besar cpt cikit kakak ready nak buli
amanda ; erkkkk..

amanda sedut phlegm..cian amanda

cpt besar ya sayang,nt leh join abg ian ngan kak adele main skali..

Share:

27 comments:

  1. yaAllah comelnya kenapa comel sangat ni?? geram tengok pipi huhuhu
    semoga membesar dengan sihat dan jadi anak yang solehah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgk la sape uncle dia..ehem2..ya smg jd anak yg solehah amin..

      Delete
    2. alamak aiihhh uncle dia pula nak dapat nama miahahaha

      Delete
    3. uncle dia nk saham jgk..sbb uncle dia slalu beli toys kt diorg * berlagak*..hehe

      Delete
  2. Ya Allah..
    comel sangat baby Amanda ni! :) <3

    ReplyDelete
  3. seronoknya dah ada anak buah. huhu comel bohh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbnrnya dah 3 dah hana...adrian,adele ngn amanda

      Delete
  4. geram betul tengok baby2 comel ni.. rasa nak cubit2 je pipi tu tau.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..jom la dtg kelantan nti leh jumpa diorg..

      Delete
  5. atototo, comeii nye :O geram sat. hehe

    ReplyDelete
  6. COMELNYAAAAAA :OOOOOO
    Hihiihi i love babies so much T_T
    why so cute heheheheh

    ReplyDelete
  7. comel sgt... tengok baby, rasa nak sorang lagi... tp mungkin belum rezeki.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaALLAH akn dpt nanti.."Sesungguhnya keadaan-Nya apabila Dia menghendaki sesuatu hanyalah berkata kepadanya: "Jadilah!" maka terjadilah ia".[Yaasiin:82]

      Delete
  8. Replies
    1. celoteh diorg mcm2 cik aza oii..xterlayan..

      Delete
  9. mmg sgt comel ar amanda nih..sebijik cam muka abg azrai..pasni adele xleh ar nak manjew lebey kan..sure tiqi x sabar balik nak jumpe amanda kan..nama setomeyyy empunya diri :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah amanda ikt muka abg azrai kan..hehe mmg xsbr nk jumpa smua anak2 buah tiqi..nk kena peluk cium ni..thanks fa

      Delete
  10. semoga jadi anak yang baik =) comel jer diorang =)

    ReplyDelete