" A year from now you may wish you had started today "

12 March 2014

30 Day Blog Challenge ; #11 Day

Day #11 ; Something unusual


Gadis arab di sebelah rumah...
Hampir setiap hari aku melihat dia jemur kain di beranda rumahnya..
Melalui tingkap kecil bilik aku pandang dia tekun bt keje rumah...
Sayangnya hanya aku yg melihat dia,dia lansung xperasan aku..

Gadis arab di sebelah rumah...
Matanya kelabu,cun siot...
Tubuhnya sederhana,perilakunya sopan...
Sayangnya tidak aku tahu nama dia ...

Sayangnya...sudah seminggu kau tidak ku lihat..
Di mana kamu wahai 'amura'?
Mungkin sudah melanjutkan pelajaran di wilayah atau luar negara..
InsyaAllah ada jodoh kita ketemu lagi..
Dan pada waktu itu pasti aku akn tegur dan bertanyakan nama...





p/s ; aku xtau kena ngn topik ke x..
Share:

7 comments:

  1. amboih!!! cuci mata lak die! :-D

    ReplyDelete
  2. ehem ! ehem ! nt jumpe, tanye la name.. mungkin tu jodohnye..hee.. :)

    ReplyDelete
  3. This sounds so wrong on many levels. Haha. Prihatin bukan kemain ni.

    ReplyDelete
  4. amboi..xelok mengintai orang tau..
    huuuuu

    ReplyDelete
  5. amura tu per??..hamboi2 sempat g tiqi skodeng awek arab tu ea..hihihi

    ReplyDelete