" A year from now you may wish you had started today "

21 June 2014

kIsAH 1 mALam ; Hougang Doll


Katanya kejadian ni kt Singapura,doll ni dijumpai org ramai di bawah pokok ngn tulisan ' Dengan nama Allah' dibalut ngan kain putih.Tweet drpd pemilik doll ni mengatakan doll ini dirasuk dan berpuaka,yg mana riak wajah boleh berubah ( senyum,marah, etc ) dan boleh bertukar kedudukan tanpa dialih.


Bila penutup mata dibuka,pemilik patung ni marah,menurutnya ia dibalut sbb xnak ia mengikut org lain,or balik rumah pemilik asal ( mcm kita potong misai kucing ).



MENGARUT semua ni! Sgt jelas ia cuma nak meraih populariti,apa ko ingat jin 2 pakai mata doll ke?

  1. Kalau betul nak buang sbb ia berpuaka nape xbuang dlm sungai,dlm tong sampah,etc? Kenapa kt tempat terbuka? Sbb nak tarik perhatian org la kan...okaayy..anda berjaya..
  2. Org tweet n ko layan semua org,ok,follower tweeter dah bertambah.
  3. Kalau berhantu nape xpanggil ustaz dtg rumah je utk rawat,ermm...



p/s ; dah la,jgn caya lg benda tahyul camni...lepas ni pensil,handphone,kereta ke apa benda lg yg berpuaka...
Share:

10 comments:

  1. ada jugak org macam ni. hmm..

    ReplyDelete
  2. Pernah baca jugak. Seram ada, kelakar pun ada gak.

    ReplyDelete
  3. macam-macam,, memang banyak perkara begini timbul sekarang ni.. naga lar, pontianak lar... meraih populariti mungkin..

    ReplyDelete
  4. aduhaiii, rasa seram tetiba bila tengok gambar tu, memang meraih populariti

    ReplyDelete
  5. Aishh..ni yang bikin aku seram ni..

    ReplyDelete
  6. seram gak, nilah akibat banyak tengok cite seram korea lah ni..yang tak bestnya ada kalimah suci diletakkan sebegitu,sedih sangatkan..

    ReplyDelete
  7. Fantastic exhausted ! I would like to abecedarian at the aloft time as you acclimatize your website, how can i subscribe for a blog web site? The commemoration helped me a able deal.
    wholesale Jewelry

    ReplyDelete
  8. Menarik.. wahaha... bro shout tak leh pakai la . cam mana nak tinggalkan jejak

    ReplyDelete